26 Ekim 2011 Çarşamba

Hersey Bir İnsanı Sevmekle Baslıyor...

'' Biraz yakınımda olsaydın keşke, buralarda olsaydın… Özlüyorum, çok basit gibi duruyor ama özlemek ağır iş !..... Kalbin ortasına kar yağdırmak gibi, soğuktan nefes alamıyorsun....... ''



Bunca mesafeyi anlamıyor aklım, bu uzaklığı kabullenmek istemiyorum....... Zaten gidişlerin bu belirsizliğine kafam çok bozuk !.....Özlüyorum, hem de çok… Buralarda olsaydın şöyle tavşankanında bir çay demlerdim sana, gülümseyen gözlerini şeker niyetine eklemek geciyor icimden.....Öyle çok soru var ki, öyle çok şey soracağım ki ama elim telefona gitmiyor....... Madem diyorum o böyle sessiz sedasız gitti, sen neden arayacaksın ?......

Sesini duymadan, iki kelam etmeden, birkaç cümlede hal hatır sormadan kesilmiyor hasret !...... Ayrılıkların kötülü bu aslında, alışkanlıklarının yerine ne koyacağını bulamıyorsun....Bir kitabın ortasında rastlıyorum sana, bir şarkının en olmadık notasında, yolda yürüyen bir kadının seninkine çok benzeyen ceketinde, bir filmin alakasız bir karesinde…. Bir gün içinde defalarca rastlıyorum sana, unutmak da zorlaşıyor....

Telefonu açıp, ağzıma ne gelirse saymak istiyorum ama tutuyorum kendimi....... Kızgınlığımı, kırgınlığımı bağıra bağıra anlatmalıyım diye  düşünüyorum....... Sen bu bağırmalardan, sensiz ne kadar yalnız olduğumu anlayacaksın…
Her şey eksiliyor yokluğunda, ben eksiliyorum...... Sözlerim yüreğimde eksik kalıyor, sevişsem başka biriyle tenim eksik kalıyor......

Çıkmazın orta yeri yüreğim, dilim gönlüme söz geçiremiyor....... Çığırından çıkıyor bazen düşüncelerim, bir bilsen şeytan neler söylüyor !......Buralarda olsaydın keşke...... Yola çıktığımda sana gelene kadar mantıklı düşünüp geri dönemeyeceğim yakınlıkta olsaydın… Sevgin gibi, sadece yüreğimin değil, bedenime de yakın dursaydın….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder