26 Kasım 2011 Cumartesi

Beni Anlama !!......

Beni anlamasan da olur hatta beni hiç düşünme algılama, anlama… Lütfen kendini anla !.... Önce kendini tanı dön bir bak iyice sen ne istiyorsun ?......


Beni anlama, bırak !.... Ben kendimi tanırım, bilirim, anlarım.... En olmadı, anlayan birini bulurum ama sen ?..... Derdini, isteklerini, hayallerini bile bilmiyorsun bırak beni anlama !....Beni anlamakla uğraşıp zaman kaybetme, enerjini havaya savurma...... Bırak benim ne düşündüğümü, ne okuduğumu, ne anlattığımı… Sen beni anlama, önce kendini anla.

Bir düşün mesela hayatta en çok ne mutlu ediyor seni ?...... Gelecek için planların ne ?..... En mutlu olduğun zamanlar hangileri ?.... Aslında senin için mutluluk ne ?.... Sen neyin peşindesin ?......Bırak beni anlama, benim yolum belli..... Kendim için kurduğum hayallerim, gelecekten beklentilerim var. ......Beni en kızdıran, en üzen, en sevindiren şeyleri biliyorum....... Her gün yeni bir şey öğrenmezsem eksik hissediyorum........ Hayatımı bir düzene oturtmuşum........

Ne sıradan yaşıyorum, ne çizgi dışıyım..... Düzensiz değilim ama katı kurallarla çerçevelenmiş düzenlerim de yok..... Bazen öyle, bazen böyle ama severek kendimi, hayatı, yaşananları, hayatıma girenleri, çıkanları, yaşayıp gidiyorum.......

Bırak sen beni anlamaya çalışma, anlayamazsın....... Sen kendi içine dön bir bak, bak bakalım ne göreceksin ?..... Bildiğin bütün yolları, insanları bırak...... Küçük dünyanı yık ve biraz etrafına bak........Kendinle hesaplaşmayı bitir ama önce başla, bir yerinden başla mutlaka...... Sonra dön bak yüreğine, ne kadar aklayabilmişsin ?.....

Beni anlamaya uğraşma sen, kimse başkasını tam olarak anlayamaz çünkü kimse kendiyle anlaşmasını ölene kadar bitiremez !........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder